تجربه موفق بیماران

رفع مشکل التهاب تاندون ها

مراجعه کننده عزیزمان با مشکل التهاب تاندون های شانه و محدودیت حرکتی شانه به مراجعه کردند و الان بعد از کامل شدن مراحل درمان میتوانند به راحتی و بدون درد دست خود را بالا ببرند و لبخند رضایت بر لب دارند. سلامتی هدیه ی است از جانب خداوند. مراقب آن باشیم

تاثیر فیزیوتراپی بر بیمار

مراجعه کننده عزیزمان که بعد از یک تصادف دچار ضایعه مغزی و نخاعی شدند و به ما مراجعه کردند. در ابتدا با ویلچر و عدم توانایی در راه رفتن و حرکت کردن به ما مراجعه کردند و پس از۲۰ جلسه فیزیوتراپی بهبودی بسیار عالی بوده و میتوانند تمامی کارهای شخصی خود را انجام دهند و به محل کار خود که بانک است مراجعه نمایند و به زندگی عادی خود برگشتند. و ما تا بهبودی کامل در کنار ایشان خواهیم بود.

تاثیر فیزیوتراپی بر بیمار

این مراجعه کننده عزیز با درد ناشی از دیسک گردن به ما مراجعه کردند . با فیزیوتراپی گردن که به صورت تخصصی توسط مجموعه ما انجام شود شاهد بهبود این مراجعه کننده بودیم . دیسک گردن یکی از اصلی ترین عوامل ایجاد درد بیماران است . ما معتقدیم ۹۰ درصد بیماران دیسک گردن با فیزیوتراپی قابل درمان هستند

درمان درد زانو

بهبود مراجعه کننده عزیزمان که با درد زانو مراجعه کردند.در ابتدا از شدت درد توانایی راه رفتن عادی را نداشتند و راه رفتن ایشان همراه با لنگش بود .در معاینات ابتدایی مشخص گردید ایشان آسیب منیسک را نشان می دهند . بعد از انجام فیزیوتراپی تخصصی زانو و با تاکید بر بهبود منیسک شاهد بهبود پ لبخند رضایت این مراجعه کننده عزیزمان هستیم 🙏